Followers

Thursday, May 3, 2012

kerana mulut, hati orang lain terasa

salam.belum pernah selama ni aku bersikap sensitif..tetapi x taw kenapa pagi tadi aku terasa gila dgn kawan aku..hrmm.. --"

walaupun dia ckp sekadar gurauan, tapi terasa sgt,beb ! tu sebab aku undur diri dr bekerjasama dgn dia..ye la.aku ni x bg komitmen yg sepatutnya..dia byk bg komitmen dlm kumpulan.dr aku sakit jiwa & raga..baik aku undur diri..aku bg alasan kat kawan member 1 group aku ade hal..

sejujurnya dr aku, lama-kelamaan mulutnye makin menjadi-jadi..mulut org x leh tutup.___ 
betul la apa yg mak aku ckp.dr keluarga sampai ke anak sampai ke saudara mara dia perangai mcm tu..tp aku x berani nak ckp direct kat dia yg dia tu .............................. tu la aku,jaga hati orang punya pasal sampai hati sendiri terguris..hrmm..hari2 mendatang buat mcm biasa je..

No comments:

Post a Comment